Lasă un comentariu

Gone with the wind

Povestea impresionantă a romanului este pusă sub o nouă infaţişare, privită dintr-o nouă perspectivă, plină de dinamism şi prezentată cu ajutorul unor actori deosebit de talentaţi. Vivien Leigh reuşeşte să ne introducă in adevăratul spirit al personajului pe care il interpretează, demonstrând încă o dată experienţa în actorie şi ridicând filmul la un nou grad al frumuseţii.

În ciuda talentului excepţional al actorilor şi a modului frumos de realizare, filmul are propriile sale probleme. Pentru persoanele care nu cunosc şi cartea, acestea pot trece neobservabile, însă, pentru cunoscători, filmului i-au fost aplicate anumite intervenţii, pe care le pot interpreta, din punctul meu de vedere, ca şi nişte surprize neplăcute – adevărate dezamăgiri. Spre exemplu, când mi-am pus în plan vizionarea filmului, deabia aşteptam să văd cum va arăta în varianta din film micuţul Charles Hamilton, fiul lui Scarlett din prima căsătorie. Spre exasperarea mea, aveam sa aflu mai târziu că micuţul fusese scos din scenariu.

În concluzie, aşa cum a mai fost demonstrat şi până acuma, „Cartea bate filmul!”.

Nota mea : 9

Lasă un comentariu